Hjärntvätt

Åhhh vilken kul kväll det blev igår!
Det blir så bra med körövning när Helene är med
Mycket effektivt!
Vi hann med tre låtar ordentligt och hann börja med en fjärde.
Men en av dom hjärntvättade mig totalt....
Ni som såg Melodifestivalen minns säkert Christer Sjögren och hans I love Europe....den ska vi ha med på konserten, fast med annan text
Vi tragglade den fram och tillbaka igår för att sätta stämmor...
Jag nynnade i bilen när jag åkte hem.....i reklampaus framför tv:n.....när jag skulle komma till ro och somna....vaknade inatt och behövde kissa(nödvändigt vetande va)...satt där i mörkret och sjöng!
Slog upp ögonen i morse och vad var min första tanke?! " dadadada...I love christmas"!!!!!

Och hur bra är låten på en skala?!?! Men jag kan den fan nu!!!!!!! Hahahaha

Idag är schemat som följer...handling(Peter vill följa med, kors i taket)....pappabesök(troligen med mamsen)....lite mat och hämtning och skjutsning av barn hitan och ditan....
Sen ska jag titta på isprinsarna/prinsessorna...och sen ni...då ska jag se på Sex and the city!!!
En mammakväll framför tv:n alltså...sug på den ni skitungar HAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

SÄGER DU!! Jag höll på att bli galen på detta pom pom pom pom,dobi dobi daba daba hela kvällen i skallen!!! Eller hur fasen det nu va?? Idag kommer jag minnsann inte ihåg...

Kramis! I LOVE X MAS ( möss;) )....

2008-10-25 @ 16:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0