Höstfärg

Hur många kastanjer kan det bli på ett ända träd?
Jag har ett antal såna träd på tomten!
Vet bara att det ligger typ en miljard kastanjer på marken!!!! Och vem orkar ta upp dom?!
Ingen här i alla fall!

MEN, som Tony Irving säger....idag har jag färgat mitt hår KASTANJEFÄEGAT
För att smälta in i tillvaron liksom.....smälta in i höstfärgerna

Jag kan ju låtsas att jag gillar kastanjerna så mycket så dom får ligga kvar bara därför...
Men vackra är dom , det tycker jag allt.
Brukar varje höst plocka in kastanjer och vackra löv och pynta ett fint fat med...sen ställer jag blockljus där också....och ni behöver inte vara oroliga.
Jag har koll så det inte börjar brinna i löven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0