I don´t like it

Var arg hela kvällen igår...ältat halva natten....hmmmm I don´t like it....dansen från igår alltså

Men sen grydde dagen....eller den skulle göra det i alla fall.
Men det har varit så mörkt och mulet idag så man inte visste om det var dag eller natt...somnade en timme på soffan innan middagsdags Stört omöjligt att hålla sig vaken.

Innan dess handlade jag med mamma. I olika affärer,det gick trögt idag för henne också.
Mådde inte bra alls, det var jättejobbigt för henne. Stackars lilla mamma.

Sen åkte jag till pappa. Hade köpte med smörgåstårtbit till honom. Han blev sååå glad
Slapp han soppan till middag , men det gjorde dom inte hemma hahaha
Dom fick allt äta grönsakssoppa och pannkakor.

Ja sen drog jag på mig dansskorna och tog ett par varv på tisdagskursen.
Gick lite lättare idag. Nånstans i det undermedvetna fanns åtminstone ett litet frö kvar från två terminer sen när jag lärde denna dans, celtic reel.
Men förra veckans dans var lika bortblåst som den var från måndagskursens förra hahahaha
Blir snart inte klok på mitt dåliga minne

Kicka fick panik när hon såg vad klockan var, fick kasta av mig dansskor, på med ytterskor och jacka och springa ut till bilen så hon han hem till House!

Nästa vecka tycker jag hon kan va hemma!!!!

Imorron har jag nästan bara roliga saker jag ska göra, skönt det känns



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycks om beyonces nya låt på min blogg?:)

2008-10-21 @ 23:03:24
URL: http://eschade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0