Ingen fara på taket...

Jag har inte tokvarvat idag....::)
Jag bestämde mig för att ta en dag "off" från sjukvården hahaha

Dotterns utslag visade sig bara vara vanligt kli som hon får ibland.....ingen annan här har fått kli
Grabbarna har fortfarande sitt kvar....
Jag har under gårdagen och idag fått respons från flera som själva har eller nån i deras familj eller bekantskapskrets som också fått några konstiga utslag som kliar nåt syndigt!
Men ingen av dessa har vi träffat så vi har inte kunnat smitta varann.

Dom har inte heller fått nån förklaring....

Konstigt är det i alla fall...


Jaha vad har hänt idag då? Hahahahaa Inte mycket kan jag säga
Tänkte dammsuga, vika tvätt, sen var det lite till som jag redan glömt

Fick besök av Nilla på förmiddagen...vi fastnade vid fikabordet ett bra tag, Hennes men ringde och tänkte göra efterlysning hihihihi

Sen åkte jag till pappa, som tyvärr hade en dålig dag. En sån dag som gör mig ledsen.
Så jag la ner allt , det bara blir så ibland.
Det enda jag gjorde efter det var att handla lite...hämta stora sonen .....

Ikväll ska vi äta räkor. Det var såååå länge sen, och jag blev så sugen när "vår" affär hade helgerbjudande.
Ok, det var väl inte dom finaste räkor jag sett, men dom var billiga.

Sen ska jag tillbringa kvällen i soffan, med tidningar och lite tv-tittande

Imorron ska jag ju iväg och sjunga, det ska bli jättekul
Ser verkligen fram mot det.

Ha det nu så gott alla vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0