Linedance och körsång går hand i hand

Ja så måste det vara!!

Igår hade jag en jättebra dag trots att jag mådde kass, tack vare körsången
Idag har jag mått lite bättre, men inte bra....men jag bestämde mig för att gå på danskursen i alla fall.
Tänkte att jag kan ju dansa en vägg(inga snurrar)och så vänta in dom andra....då skulle jag ju vara rätt ialla fall var fjärde varv

Jag hoppade över snurrar...de flesta pivoter tom....men nånting hände.....
En del danser bara fick jag tokvarv typ....dansade järnet...viftade med armar hej vilt och vickade på rumpan
Som tex " Ice braker" " Hideaway cha"

Några av tjejerna undrade vad som hänt idag?! Dom tyckte jag dansade som en tok hahaha
Så det kan bli!
Men det är ju också så härligt att få träffa alla dessa underbara människor

Just idagarna har det hänt så mycket positivt så jag går som i ett rus....

Iofs missar jag årets sista dans på Bjärby
Men...

På torsdag ska vi börja öva julsånger med kören inför konserten!
Har inlett förhandlingar om hjälp av en körledare!
Jag ska även träffa en himla go tjej som jag inte träffat på länge!
Eller flera faktiskt!!!
Fick av Mariann(ML 013) veta att jag ska boka in en heldag i november då hon bokat in en hemlig utflykt?!?! Vilken grej! Vilken överraskning! Tror nån att jag är nyfiken?

Känns tom helt ok att gå till tandis i morron

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Ohh så roligt! Du är ju toppen så alla komplimanger ska du ju SUGA åt dig!! Vad är det för kör du sjunger i?? Eller var det bara tillfälligt?

På torsdag kommer jag om jag så ska åka färdtjänst dig;) inte för att jag har ngn färdtjänst...men men

Puss oh kram!

2008-10-13 @ 23:17:19
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Ohh så roligt! Du är ju toppen så alla komplimanger ska du ju SUGA åt dig!! Vad är det för kör du sjunger i?? Eller var det bara tillfälligt?

På torsdag kommer jag om jag så ska åka färdtjänst dit;) inte för att jag har ngn färdtjänst...men men

Puss oh kram!

2008-10-13 @ 23:18:40
Postat av: Mariann

Du kommer inte till Bjärby! OK, du har tillräckligt bra anledning. Kicka kanske vill åka med mig? Men vi ses väl i kväll?! Kram!

2008-10-14 @ 11:05:06
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0