Lite helginfo...


Igår var en heldag! Puhhhhh Svettigt värre
Till att börja med höll febern fortfarande sitt grepp om mig.
Men jag bestämde mig för att när jag ändå skulle skjutsa Kicka till dansuppvisningen så kunde jag ju lika gärna stanna en stund.
Jag kunde ju i alla fall offra mig med att dela ut lite lappar
Men ni som är linedancare vet ju själva hur skadade vi är....går väl inte att låta bli att dansa när man hör musiken och ser hur dom andra börjar virvla runt
Svetten fullkomligt rann om mig, och jag var alldeles skakig i kroppen.
Det blev inte så mycket dans men ändå...fick allt snällt sätta mig och vila lite

Det var mycket jippon runtomkring oss på köpcentrat, kul med mycket folk i rörelse.
Bla hade Scandic en monter med bla tävling
Ägaren bad oss spela upp en skiva mellan varven för att göra reklam....det var tydligen Martin Stenmarck som stod för den reklamsången.....
När den kom igång så kände jag direkt att här passar Blue Note, så jag började dansa.
Nästa gång så var det några till som hängde på....och så kom den här killen fram och gjorde tummen upp och tackade för gott samarbete. Vi fick varsitt presentkort på en hotellfrukostbuffé
Wow, snacka om överraskning.




Sista uppvisningen vi skulle ha var Kicka och jag tvungna att hoppa över. Då hade vi en halvtimme på oss att byta om och ge oss iväg till Skäggetorpskyrkan(som tur är ligger den väldigt nära) på dop
En av sönernas kompis som varit nästan som ett extrabarn i huset, har nu flyttat hemifrån och blivit pappa.
Och så blev vi inbjudna till dopet. Det var jättegulligt.



Sen åkte vi hem och gjorde tacos. Skjutsade hem stora sonen efter maten. Och sen däckade jag i soffan och skrattade gott åt alla vurpor som stjärnonrna gjorde på isen
Fast jag måste erkänna att jag blev grymt impad av en del....jag hade aldrig klarat att halka omkring på det där sättet. Skulle aldrig ens försökt faktiskt. Lite överlevnadsinstinkt har jag allt.

Vaknade återigen assnorig
Har aldrig varit med om en sån varannandag förkylning förr.

Men nu ska Kicka och jag iväg till Ikano igen....idag kunde man få "gamla" saker värderade, och hon har ett par saker hon undrar över.
Sen ska jag hämta mamma och så ska vi åka till pappa och fika lite med honom.

Sen tänker jag avsluta dagen med (förutom lite helstekt kotlettrad, potatis, sås och grönsaker) ett gott skratt framför Parlamentet och så lite nervkittling i ett morddrama....muuaaahhhaaaa


Kommentarer
Postat av: I-L

Ja du, det var väldigt lite info...Hihihi...

2008-10-05 @ 13:44:10
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0