Liten rapport....

Har haft fullt upp med tandläkare, läkare, röntgen.....tror dörrarna öppnar sig av sig själva när jag närmar mig en läkarmottagning numera.

Men några ljusglimtar har jag allt hunnit med!

Som att sjunga med Kärnakören inför söndagens stora konsert i Pingstkyrkan!
Ha körmöte med nya kören i torsdags...där är allt så positivt så man kan inte låta bli att bli glad
Och alla tokigheter som händer med brudarna både före och efter hahahahaha
Snacka om minnen att ta fram tråkiga dagar.....om nu minnet håller så länge?!?!
Men det tror jag av någon konstig anledning att det gör när det gäller roliga saker.

Hoppas Tessan mår bättre snart så hon kan komma med  oss och sjunga och skratta.

Idag blir det föräldrarbesök.....sen ska jag försöka bara ta det lugnt.....känner att kroppen behöver det ibland....eller mest knoppen kanske

Ska försöka plugga in lite sångtexter tills i morron!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0