lugn dag

Idag har jag gjort allt för att inte stressa upp varken hjärta eller blodtryck...vare sig på mig själv eller nån annan

Sovmorron!
Långt telefonsamtal med vår "körägare" Pratade i nästan två timmar om ALLT möjligt verkligen.

Under tiden vaknade familjen till liv...vi fixade lite frukost. Plockade undan lite.....och då menar jag lite.
Ställde mig i duschen.
Kicka och jag åkte iväg för att hälsa på min "Pling" på sjukhuset.
Inte den Pling som skriver låtar alltså....utan "min" Pling...fast där vaknade en idé hahha
Ojojoj vilken låt vi skulle kunna skriva under en av våra berömda dryckesaftnar
En sån kväll kan precis vad som helst hända nämligen....skulle kunna berätta hur mycket som helst känns det som....kräftskivor....trädgårdsfester.....Danma- rksresor HAHAHAHAHA
Men det skulle bli låååångt

Men nu får hon dricka vin i stället för öl, bättre för hjärtat gullet

Träffade även hennes son som hälsade på. Länge sen jag såg plutten...han är för go den mannen
Och hans flickvän verkade sååå jätterar, henne tyckte jag om direkt.
Kände att det var länge sen jag träffade och pratade med dottern där....hon är också så mysig. Lika dampig som min ena son hahahaha.Dom två och hennes mamma och sonens pappa är så vansinnigt lika till sättet!
Man kan ägna en lång stund bara att lyssna på deras tjafsande och få kramp i magen av allt skratt
Vad säger du M? Snart läge eller?

Nu väntar jag på att potatisgratäng och helstekt ytterflé ska bli klart. Sallad fixad och magarna kurrar...
Sen ska jag titta på stollarna som dansar på is.
Någon isprinsessa har jag aldrig drömt om att bli....
Men visst vore det underbart att kunna dansa en fin dans ordentligt...med typ Tony Irving.
Vilken dansare han är...vilken kroppshållning....så snyggt!
Eller kanske med Daniel da Silva som danspartner
Den killen går inte heller av för hackor....

Nä nu får jag sluta dregla här, blir så kladdigt på tangentbordet

Kommentarer
Postat av: Kristina H-P

Tänk vad lite man vet om vad som ska hända från den ena stunden till den andra. Hoppas att hon blir okey snart och är hemma hos sina nära. Man får sig en tanke när nåt sånt här händer. Att bl a att ta till vara dagen...



kram // Kristina

2008-10-18 @ 19:45:41
Postat av: Mickaela

Självklart sickan! :D

2008-10-18 @ 22:01:48
URL: http://mickau.blogg.se/
Postat av: I-L

Hahaha vi gör värsta sången om vårat liv och våra trädgårdskvällar, sedan slänger vi in lite Danmark oxå. Lovar att det kommer bli succé jag lovar...

2008-10-20 @ 18:26:33
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0