Skrattanfall

Först hos pappa....jag delade med mig av några dråpligheter och han skrattade så gott att vi andra också började skratta

Sen tog jag med mamma hem på lite middag....hon satt invirad i min fleecetröja och tofflor och läste tidning medan jag lagade mat.
Det blev så mycket kvar att hon fick hem en matlåda till i morron också
Som vanligt skrattade vi så tårarna rann och vi hade kramp i magen vid middagsbordet.

Hon hann även se den lilla kattungen som låg på vår altan i går kväll. Aldrig sett den förr.
Vi får väl se om den vill stanna här, just nu är den folkskygg i alla fall
Snart har vi ett helt katthem säger Peter
Vi har två till som brukar springa här och hälsa på lite då och då, men dom vill inte komma in.
Dom nöjer sig med att bara hälsa på utomhus.
Och dom två vi har dök ju bara upp och vill bo här...

Min son har ju likadant....massor av katter (och igelkottar) som kommer och hälsar på
Igår följde hans katt honom ända till kyrkan när han skulle på dopet

Veckan som kommer har jag nånting viktigt att komma ihåg varje dag!
Måste kolla almenackan så jag är på rätt ställe vid rätt tidpunkt....kanske hamnar i Mjölby på röntgen när jag egentligen skulle vara på mammografi
Det är ju en historia i sig....ajsing bajsing vilket sabla påhitt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0