Snurr, snurr

Idag vaknade jag med yrsel!
Får panik varenda gång det händer....det är så otäckt när man inte kan styra över det.
Allt bara snurrar och man mår illa. Det blir värre bara man vrider lite på huvudet och så spänner man sig och då blir det ännu värre.
Det har ju hänt några gånger att jag blir helt sängliggandes med en hink brevid sängen.
Det har hållit i sig i veckor!!!! Jag blir totalt handlingsförlamad.

Vissa gånger går det över efter nån dag eller ett par...så det hoppas jag verkligen att det gör nu

Jag som skulle iväg och sjunga idag

Det är ett par timmar kvar så jag avvaktar och ser om världen slutar snurra för en stund så jag kan åka iväg.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0