Som ett brev på posten...

Med tanke på allt postprat den senaste tiden hihihi
Fast idag var det mindre roligt....och inte bokstavligt något jag hittade i brevlådan

Förkylningen börjar om!!!!!
Hade ju bara lite feber igår ju.....fasen också

Jag som ska va med på dansuppvisning på IKANO i morron. Och efter det på dop.
Hmmmm det återstår att se hur det blir med detta.....men än så länge är det ju bara fredag
Och jag ska handla med mamma och så måste jag till pappa med frukt, men annars är det rätt så lugnt
Vad jag vet nu är bäst att tillägga!

Så jag tänker allt bänka mig på soffan idag också.

Igår kväll var jag på ett jätteroligt möte
Den utbrutna delen av nya kören...alltså ännu en ny kör....hänger ni med?
Det var så positiv stämning och alla var glada, nu känns det som det kommer bli riktigt bra
Fast ett smolk i bägaren är att vi inte har någon pianist/kärledare. Vi hade en jättebra kille på gång men då var vi tvungna att byta övningsdag, och övervägande delen av körmedlemmarna kunde inte det. Så nu är vi på ruta ett igen...
Men såna måste det drälla av här i stan, så vi får forska vidare till nästa torsdag

Fredag igen då......inte mycket som händer här, och ärligt talat känns det rätt skönt efter allt som varit ett tag nu.
Bara lite tv-tittande och bläddrande i nån tidning....vila.....Jo det känns bra faktiskt
Men roa er nu där ute......slå klackarna i taket och dansa på borden.....det har det hänt att jag gjort också en gång i tiden
Men skulle jag göra det nu fick det allt va ett bra stabilt bort i typ ek eller nåt

Kommentarer
Postat av: robiN

go´morgon

2008-10-03 @ 08:33:57
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0