Vilken miss!

Insåg just att det är 6 oktober idag. Alltså gick Kanelbullens dag förbi utan att jag fick en enda kanelbulle
Hur kunde jag missa det? Jag som brukar ha bullkalas med barnen då....hmmm
Och igår var det gräddtårtans dag, men det kan jag va utan.
Och i morron har jag namnsdag....det bryr jag mig inte heller så mycket om.

Varit på VC idag igen...med stora sonen. Blir så trött på att läkarna vägrar skriva en remiss när man ber om det. Nu har dom misslyckats två gånger med behandling. Jag har pratat med läkare på sjukhuset och han sa att vi nog ska komma dit, men måste ha remiss. Men vad gör man när man ingen får?!
Bara testa en ny behandling igen...och jag är tveksam måste jag säga...tror inte det är rätt den här gången heller. Sabla skit också!

Nåja, idag har jag fått dansa i alla fall:9
Kom ihåg förra veckans dans ,satt som en smäck...som omväxling hahaha
Denna veckas dans var en som jag "tagit" på golvet, så den kunde jag: Buy me a drink

Jag skulle velat stanna på den sena lektionen också för då lärdes Chill factor ut...men Kicka mådde inte bra och ville åka hem så....

Men det är mysigt att träffa alla rara människor, få sig en pratstund och lite kramkalas...
Kom ju på att vi kramas alldeles för lite här i världen, så det har vi börjat råda bot på

Ikväll har jag tittat på Bert Karlsson och hans skolmatsprogram....jag har smakat så mycket skolmat i mitt liv, och jag måste säga att jag hade mina aningar!!!
När jag suttit i föräldraföreningen och vi fått klagomål från elever och föräldrar på maten, som inte skolpersonal lyssnar på, så provåt vi själva under en period. Och jag förstod varför barnen alltid var så hungriga när dom kom hem från skolan....behöver nog inte säga mera!
Sen vet jag att det är olika .....men i just det här fallet så var maten bättre när kommunen hade hand om den än när ett företag fick det på anbud
Nu har barnen slutat den skolan, men vi fick i alla fall igenom att kommunen tagit tillbaka matlagandet...till glädje för andra barn!

Imorron ska mina stackars hängpattar plågas igen...ve och fasa....nära till tårarna när man ser hur dom plattas ut och fyller hela jävla plattan liksom....och smärtan gör att man står på tånaglarna
I flera timmar efteråt känns det som dom är 1 cm tjocka, 40 cm breda och hänger nervid naveln
Ingen idé att ens försöka få in dom i BH:n igen....möjligen vika in dom mot mitten och sen rulla ihop dom och peta in dom ....

När ska dom införa sån kontroll på karlar....skulle va interssant att höra vad dom skulle tycka om att få vissa delar ihopklämda....."Pappografi"....hade ett himla roligt mail om det en gång hahaha
Tror ni fattar

Nu ska jag krypa ner i bingen...natti, natti go vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0