Zero=bra?!

Jaaaa!!!
I det här fallet är ...nolla.....zero....nada....nothing... helt underbart

Inga hål i bissingarna
Blir lika glad varje gång det händer.....jag går och inbillar mig några dar innan jag ska på ett tandläkarbesök att jag har massor av hål....har tandvärk....ser en saftig räkning framför mina ögon när jag blundar mm

Och så tycker jag ju inte det är så roligt att besöka detta ställe.

Även om det svider som attan, så tror jag att mitt Listerinsköljande gjort sitt till i detta fallet.
Tron kan ju som bekant försätta berg, och i det här fallet väljer jag att trol
Även om reklamen kanske är liiiite väl överdriven

Nog om detta....nu väntar jag på att min potatis/kasslerlåda ska bli klar.
Sen ska jag dansa lite ....men jag kommer undvika snurrar även idag

Och sen skynda hem till....Dr House

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0