Äntligen!

Ja nu är dagen med stort D äntligen här....terminsstart för linedancen!!!
Även om jag dansat lite då och då under sommaren så är det så himla kul att lära sig på kurs tycker jag.


Har använt dagen till att tvätta och diska lite som kommit efter ...danshelgen ni vet
Åkte till stora sonen med lite blåbärssoppa och skorpor bla...och hämtade lite tvätt.
Han mår urkass.
Troligen har han även smittat sin bror...trodde bara han var hänging igår kväll efter fisketuren..
men han vaknade med feber imorse. Samma symtom som brorsan så...

JAG VILL INTE BLI SJUK NU!!!!
Kan inte, har inte tid, VILL inte!!!!!
Funderar på att bli inneboende hos en frisk familj till smittan är över här....men det lär väl redan för sent.
Ska baskiluskerna fastna på mig så ligger dom säkert där och lurar nånstans redan....

Men just nu(förutom den vanliga värken alltså) så är det benhelsiket som jäklas
Ska smörja med heat lotion och kanske prova att linda tills i kväll....
Men det är ju mycket "torrning" och trampande när man ska lära in och det sliter ju inte lika mycket...

Förbereder middagen just nu...en vanlig hederlig fläskstek står på spisen och puttrar...

Ska hämta snuttan i skolan sen och se om paketet från spa-kvällen anlänt till utlämningsstället
Alltid spännande att få paket även om jag vet vad som finns i hihihi
Oj vad jag ska mysa med ljus i min fina lykta sen ....och skrubba mina händer

Kommentarer
Postat av: Mariann

Dottern klagar på förkylning! Vill inte bli smittad nu!!! Vi får väl börja leva på vitlök du och jag!

2008-09-01 @ 21:25:49
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0