Dagens sjukvård

Man slutar då aldrig att förvånas....
Peter mår fortfarande som när han kom till sjukhuset....trycket hoppar upp och ner dygnet runt....och han har svår yrsel och är så trött. Inte sig lik....
Ändå skickas han hem !! För att dom inte vet vad felet är!?!?
Han är förvånad själv....

Ska komma tillbaka om det blir värre....hmmmm jo du

Jag var iväg till apoteket för att hämta hans mediciner....en sort fanns inte. Var restad hos leverantören och kommer in i november!!!!
Efter mycket letande hittade dom en förpackning på ett annat apotek. Som naturligtvis var stängt när jag kom dit.
Och inte har dom lördagsöppet heller.....men det ordnar sig
Bara själva grejen som retar upp mig....fast det går snart över
Ska se på doobidoo snart
Då går det inte att vara sur och tvär längre....

Och så har Kicka, Adde och jag varit iväg och hyrt en film och köpt lite godis. Så nu ska de tändas lite ljus och mysas i soffhörnet.

Rätt skönt ska det bli....hur länge jag orkar hålla mig vaken är en annan femma hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den svenska sjukvården i ett nötskal...För mig tog det tre år att få en diagnos.

2008-09-26 @ 19:43:08
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Mariann

Ha det skönt i TV-soffan. Sov gott sen! Kram!

2008-09-26 @ 20:08:31
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Hoppas Peter snart mår bra igen! Tänker på er!

Kramar

2008-09-26 @ 20:58:29
Postat av: I-L

Ha det bäst med gubben i soffhörnan:)

Snälla kan du klatcha han i pannan från mig och säga till han att nu jäklar får han se till att bli frisk så jag slipper oroa mig för honom...

Kramar till er alla...

2008-09-26 @ 21:34:25
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Men lilla gumman!!

Här har jag gått och mått piss själv och inte läst och fattat vad som händer hos dig!! Jag skäms!!

Som du säger...så säger även jag SKRIK FÖR FAN TILL OM DU BEHÖVER HJÄLP!! Jag kommer som ett skott ( ja nästan iallafall;) )

Tusen varma tankar, kramar, pussar..tyvärr har jag inteså mycket energi att bjuda på...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0