Denna kroppastolle

Jag stretchade igår kväll efter träningen! Jag gjorde det!!!!!
Jag vet att jag gjorde det, för jag har glömt några gånger och vaknat och knappt kunnat ta mig ur sängen, så därför stretchar jag varje kväll vare sig jag gjort nåt eller inte. Det ni

Ändå har jag träningsvärk idag...började redan under natten.
Detta tangotepplande!!! Skulle nog valt smoothen istället...eller?

Nåja, bara för att jag slappnade av för en stund så behöver ju inte hela kroppens försvarssystem ligga i koma!!
Vaknade vid 5...genomförkyld!
Tror jag vet vem jag har att tacka för det. Men det är ju inte så lätt att säga till sonen att han får hålla sig härifrån när han är sjuk. Han behvöer ju lite ompyssling, ensam som han är

Nu ska jag till VC med en av sönerna. I morron ska dotterna till läkaren.
Det är ju dumt att att inte gå till nån läkare under en vecka. Det skulle nog kännas konstigt

Men sen SKA jag bara ligga på soffan däremellan....läsa, sova och bara slappa
Möte ikväll...och i morron kvälll....dans ikväll....kör på torsdag hmmmm vila
Jo men om jag får feber så lägger jag mig ner platt och protesterar.

Nu ska jag snörvla vidare....ha en bra dag alla goa människor

Kommentarer
Postat av: Mariann

Jag menar inget illa, men du kanske skulle behöva feber i några dagar ;). Kram!

2008-09-30 @ 17:37:50
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0