Det är mycket nu!!!

ALLA är sjuka!!!!!!

Folk omkring mig däckar i förkylningar och influensor
Dessutom är typ hela min familj sjuk och behövar läkarvård....ena stunden är jag på sjukhuset och den andra på vårdcentralen.

Klädbekymmer och dansträning med kass kropp däremellan.....
Inatt sov jag superkass pga värk och att huvudet var en enda röra.....Vad ska jag ha med när vi åker?
Åhhh får inte glömma det , och det, och det....
Och så måste jag inhandla det....
Hur var dom där dansstegen nu igen?
Vem skulle till doktorn i morron? Och hur dags?
När börjar den ena i skolan?
Mat?
Måste fixa så dom har grejer här hemma i helgen...och ordna skjuts till sönerna!
Hur VAR dom där dansstegen nu igen?!

Ja så höll det på

Är såå trött så jag skulle vilja vila just nu, men det hinner jag inte.
Måste få lite mat i magen och så iväg till träningen....
Önskar det blir fredag SNART!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha papper och penna vid sängen och skriv ner allt som du kommer på och så tömmer du hjärnan efterhand! Så är det bara att du tittar på pappret på morgonen!



Så slipper du vara vaken om nätterna!



2008-09-09 @ 08:02:16
Postat av: Kristina

Håller tummarna att det går bra i helgen. Det där med kläder brukar ordna sig i slut änden konstig nog.Låt inte kroppen bestämma över dig så go for it girl..

Ha det bra

Kram Kristina

2008-09-09 @ 18:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0