Det vill sig inte riktigt...

Stackars Lillemor!!
Hon har mätt,klippt och sytt....och SPRÄTTAT
Vi har slagit våra kloka huvuden ihop....men det blir liksom inte bra sen
Klänningen blir bara inte som vi tänkt...
Var lite besviken i går kväll...eller natt
Nytt försök idag....hmmm


Var hos Mariann och övade idag.....gick sådär....
Vaknade av att benet värkte ....har det aldrig gjort förut, inte förrän jag börjar röra på mig! Sablar....
Men jag gjorde ett försök ialla fall...och blev bjuden på äppelpaj med vaniljsås

Fick hälsa på hennes dotters "lilla" vovve också...en sån där som är stor som en kalv ni vet hahaha
Och en hoppetoss som bara skulle pussas

Fick äpplepaj en gång till ...på kvällen....hos Krister och Lillemor
Vore nog bättre om jag gick på sträng diet så jag kommer i nånting i klädväg till blusen jag fick av Mariann
Men det är ju lättare sagt än gjort....

Imorron är det fikadags med Gramisse och Nilutt igen...fast just det!
Dom går ju på diet, så det blir ju inte så allvarligt på den fronten hahaha
Först ska jag med mamma till sjukhuset....tidigt....ska hämta henne kl 7.00
Så nu ska jag försöka nanna lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0