FREDAG!

Ja ni, nu är benen rakade, väskorna packade, magen full av smörgås och chauffören strax här
Så nu är vi snart på G!!!!

Konstigt nog har jag sovit rätt bra i natt, så det finns goda chanser att jag är vaken kl 19.00
Känner mig helt lugn och harmonisk, konstigt jag som varit nervös i flera veckor.
Och för ett par dar sen var jag rent ut sagt ett nervknippe

Men jag förväntar mig inte att lugnet sitter i när klockan börjar närma sig tävlingsdags...dvs mellan 19-21 ikväll!!!

Just nu är jag bara förväntansfull och glad
Det är däremot inte mannen och sönerna.....

Dottern mår inte bra, ont i magen....hoppas verkligen hon orkar med denna helg, Hon har ju sett fram mot detta lika mycket som jag. Och jag vet att hon biter ihop för min skull

Jag har preparerat mig med medicin och heat lotion, tagit med min massagemadrass!!!!!
Så jag är noga förberedd hihihi

Nä ni...nu ska jag gå ut och packa in grejerna i bilen...

Stockholm... HERE I COME!!!!

Kommentarer
Postat av: jannica

hoppas du får en bra fredag , vad har du för planer för dagen?

2008-09-12 @ 11:22:10
URL: http://blondinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0