Genrep

Idag har dagen bara flutit på.....varit hos pappa....pratat med mamma i telefon...
Klippt luggen, så nu är inte det felet om jag skulle snubbla på tävlingen hahaha
Letat mera kläder i garderoben....hämtat medicin till vovven(min kompis Ze

Åt lite soppa och tog alla mina klädpåsar och åkte till täningslokalen.
GENREP med kläder var det som gällde idag.
Jag som inte ens visste vad jag skulle ha på mig
Men jag provade och provade och svängde runt lite....och Challe var smakråd

Måste leta efter ett linne/top bara, sen lägger jag inte ner mer energi på kläder.
Nu har jag haft en svacka där jag oroat mig så mycket för saker runt omkring själva tävlingen, så nu räcker det.
Enough is enough!! Basta!

Nu ska jag VIIILA, LAAAADDA.....och gå in för att bara ha roligt.
Det blir som det blir ....har jag insett idag

Återigen har jag idag fått höra att jag ser ung ut
Ytterligere en gång har jag misstagits för att vara syster till min dotter!! HAHAHAHHA

Sug på den ni, som säger att dom flesta danser som är mina favoritdanser är TANTDANSER!!

Fast den egentliga anledingen till att jag gillar lite softare danser är nog att jag kroppsligt har lättare att fixa dom utan varianter För jag är ju inte särskilt ung faktiskt...närmare tant....Fast en ung tant...i sinnet i alla fall HAHAHAHAHA

Nu ska den här kärringen ta sig en kvällsmacka och softa i soffan ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0