Halta Lotta

Jaha här sitter hon nu då....Halta Lotta i egen hög person!

Jag kämpade och kämpade och så kämpade jag lite till mot värken i benet.
Men när det började vika sig och värkte som attan....bultade och pulserade så gick det bara inte längre
Fick ge upp innan kursen slutade och linka hemåt

Försökte mig på lite uppvärmning....halva danser....eller ett par väggar i alla fall.
Och två utlärningar.
Men jag blir så blockerad av smärtan så jag får inte in i hööövet vad jag ska göra
Sämre än vanligt alltså hahaha

Nåja, det var sååå kul att komma igång igen. Och så roligt att träffa på gamla dansbekanta.
Och så var det så roligt att se nykomlingarna...från Norrköping och Skänninge!!!
Tänk att dom sitter och åker in till oss i Linköping för att dansa med oss?! Jättekul tycker jag och flera med mig.
Ni är så hjärtans välkomna

Idag sålde Monica små kylväskor i "vår färg"....någon undrade vad sjutton man skulle ha iden för den var så liten.
Inte ens vattenflaskan får plats.
Men jag såg snart att en kylklamp och en tetra vin får lätt rum...den är som gjord för det

Näe nu ska jag in i duschen....sätta mig i soffan med benet högt och smörja lite liniment på benet igen.
Vet inte varför jag håller på egentligen, när det inte hjälper längre.
Men tron och hoppet är det sista som lämnar denna stinna, "valkulösa" body

I morron är det träning igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mariann

Jaha, du åkte också hem! På bussen kände jag att det var bra att komma iväg. Nu kan jag ju blogga lite också. Ses! Vad ska vi göra med ditt ben????

2008-09-01 @ 21:23:44
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0