Halvt hjärndöd

Nyss hemkommen från danskursen....första gick väl rätt bra ...tyckte JAG i alla fall....Ice breaker
Vid den andra utlärningen hade min hjärna stannat typ....var väl halvägs in i koma
Fattade absolut ingenting och trasslade in benen mm....."1" var inte min grej, inte idag i alla fall
Men jag älskar låten och tycker dansen är fantastisk att titta på
Ja men visst...det är klart. Det är nog inte meningen att jag ska kunna dansa den själv!
För då kan jag ju inte njuta av att få se den!!

Jag fick en jättefin röd ros av Mariann(ML013) och Inger ( lin_inger)
Den står nu brevid min plakett
Mitt på köksbordet!
Bara för att reta resten av familjen(utom Kicka)

När jag kom hem och dom fick veta att jag kommit trea började dom skratta och frågade : Hur jäkla dåliga var dom andra?"

Bara för det ska både blomman (även om den vissnar) och plaketten få stå framme länge

När jag skulle åka iväg till träningen ikväll sa karln: Nä men nu får det väl va färdigt med dansandet, nu har du ju tävlat färdigt!
Ja för den här gången ja, sa jag. Och nu är det ju ingen extra träning på ett tag, bara vanliga kurser ett par gånger i veckan hahaha. Samt lite Bjärby och en och annan uppvisning

Nu ska jag ta en macka....läsa tidningen och sen nanna....känns som jag har mycket att sova igen
Och i morron har jag MASSOR att göra igen....handla med mamma, åka till pappa med frukt....åka till soptippen men gamla tidningar mm.....och så lite till......innan morrondagens dansträning

Kommentarer
Postat av: I-L

Grattis bruden! Dansar du bara hälften så bra som vi gör när det är party förstår jag att du kommer hem med pris:)

Kram

2008-09-16 @ 22:52:46
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0