Inte mycket gjort

Det blir ALDRIG som jag tänkt!!
Jag kanske tänker för mycket?!
Eller, det är nog att ta i hahahaha

Lite fick jag undanplockat på altan i alla fall....men familjen fick värsta kruppanfallet när jag ville höststäda där ute.
Solen råkade ju titta fram....och TÄNK om vi vill sitta ute om det blir en varm och fin dag
Eller hur?!
Dom har fan inte suttit där ute den senaste månaden i alla fall.....och lär inte göra det i veckan heller
För jag fick till svar att vi kan göra det nästa helg.
Men då är jag ju bunden till att göra det då, och det kanske inte jag VILL då!!!

Jaja, jag var med Kicka på hennes loppis ett par timmar istället. Alltid trevligt att tjattra med lite folk
Mycket folk i rörelse och hon fick ett tillskott i plånboken.

Sen åkte vi till Maxi och lullade runt....i två timmar visade det sig när vi kom hem
Vi brukar ju kunna fördriva tiden vi två hihihi

Nu ska vi äta hemgjorda hamburgare....har ingen lust att laga nåt annat idag.
Men jag har lite planerat för veckan i alla fall....det känns bra

Imorron är det DANS igen
Känns som det var evigheter sen....konstigt....

Kommentarer
Postat av: Mariann

Dans blir det, men kanske inte för mig. Jag bakade ju i lördags i det gamla torpet. Vet inte vad jag gjorde, men plötsligt hade jag så ont i högra knät. Jag har smort och har stödbandage men det är knivar i knät så fort jag ska använda det. Så vi får se hur det blir.

2008-09-21 @ 18:32:27
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Oj oj oj !! Gumman så jag har varit dålig på att läsa din blogg ( och många andras med:( ) Men vilken helg du hade i stockholm WOOOW klart du kom 3:a, tänk om du varit helt OK??!! Ingen kan väl motstå din otroliga charm!!

Hoppas vi ses på torsdag?

Kramis

2008-09-22 @ 15:38:35
URL: http://www.ackebus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0