It´s gone

Det blev sen hemkomst ikväll....
Sonen ville komma hem en stund och så skulle jag skjutsa hem Helena efter dansen.
Dansen ja...den gick sådär hahahaha
Vilse i pannkakan....eller ok....första utlärningen gick väl något så när....tror jag fick nån 8:a att stanna kvar

Men där nånstans tog dagens energi slut....

Så nu är jag astrött.....

Mycket att tänka på igen...typ såpan "Kören"...
Imorron är det nåt möte på pappas äldreboende också....och så dans igen
Mycket benvift blir det i morron, vi får väl se hur mycket mitt knölben mäktar med...

Natti

Kommentarer
Postat av: Mariann

Kommer du ihåg vad dansen i 2A hette kanske?

Den där såpan vet du ju att jag är nyfiken på. Det får vi ta nån gång. Jag ska träffa gymnasieungdomarna i kväll. Kul!

2008-09-23 @ 15:52:06
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0