Lätt träning idag

Det blev ingen tävlingsträning...tiden sprang iväg och den räckte inte till för mig innan kursen startade.
Men det gör inget...då fick ju benet vila lite extra.
Sen tog jag det lugnt....ont som fasen har jag och det gick inte så bra, men jag var där i alla fall

Fick kasta i mig två majskolvar till middag innan jag åkte...tog fel på tiden
Fick ett samtal från gulleMariann den lilla raringen ....och så fastnade jag i luren hihihi


Nu ska jag se lite på film...tända ett av mina doftljus i min delfinljushållare som jag fick på spa-kvällen

Imorron väntar möte....undra vad dom vill egentligen?

Den som lever får se....

Natti, natti


Kommentarer
Postat av: Mariann

Har glömt, om jag vet, vad det är för möte. Hoppas det inte är något jobbigt. Jag "skadade" lill-, ring- och mellanfinger på vänster hand igår. Tur att vi inte behöver dom när vi dansar! Kram!

2008-09-03 @ 14:30:52
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0