Lugnet före stormen

Nu har jag varit alldeles för mycket hos läkare!!! Seriöst!
8 st+ ett tandläkarbesök inom en vecka!!

Idag var jag återigen med mamma halva förmiddan på sjukhuset.
Sen fick jag ge mig iväg till VC med grabbarna. Den ena har värk i det knä som inte är opererat....svullet och grannt....= Remiss till Sergelkliniken för ytterligare operation.
Andra sonen hade återigen 40 i temp och nu fick han en tid hos "vår" underbara husläkare.
Det visade sig att jag ställt rätt diagnos och behandling på bägge två.

Det är så tacksamt när ni kommer sa läkaren. Det sparar så mycket tid att fråga vad du tror så slipper jag tänka så mycket hahahha
Skämt åsido....hon är bara helt underbar och av henne får man den hjälp man behöver!

Sen åkte Kicka och jag till Mariann och där gick jag upp säkert två kilo. Den kvinnan gör underbar äpplekaka!!!!
Klappade lite på "lilla" Izze.....tror han gillar mig lite faktiskt....och det är ömsesidigt

Sen kollade vi lite kläder och pratade lite ...fick med mig lite äpplen hem så nu kan jag göra egen paj

Idag har det stora lugnet slagit till!
Helt plötsligt har jag släppt allt som gäller tävlingen.
Har inte tänkt på danssteg, kläder eller annat tjafs.
Känner mig bara samlad liksom.....
Får se hur länge det håller i sig....i morron är det tvätt, strykning och packning som gäller
Då kanske det sätter fart på nervpirrandet igen...
Dan för dan före dagen med stort D!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0