Överraskning

Snacka om att bli överraskad idag igen. Börjar bli riktigt kul att gå till brevlådan hahaha
Idag låg där ett paket från en av mina cybervänner.
En tjej som bor i Värmland som läser min blogg.
I paketet låg ett par jättesöta örhängen!!

Dessa örhängen fick jag av en av mina bloggläsare i Värmland!



Ett par av mina favoritcitat från min förra present(vänboken från Pernilla):

En vän är den som lyser upp när hela världen slocknat!
Vänskapens sötma ger själen kraft!

Dom två har jag snöat in på just nu. Kanske just därför att de stämmer så bra in på mitt liv just nu.

Ikväll ska jag träffa några "godingar" för fika .....då blir jag ännu gladare!

Kommentarer
Postat av: Mariann

Så fina örhängen!!

2008-09-30 @ 17:39:04
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Visst är det väl härligt med små överraskningar när man mår "piss"! Du är sååå värd alla örhängen i världen gumman!Men du har en enorm energi,som jag inte fattar var du finner??? Jag känner att det varit förmycket ett tag nu så jag börjar falla ihop

:( urk! Hoppas att vi syns i morgon...vill ju ha mina ljus;) haha! nej men träffa dig snuttan!

Postat av: Kristina

Du Gittan är värd så många fina örhängen i världen. Du sätter alla i första rummet så att du nästan glömmer bort dig själv. Tänk om jag hade hälfen av all din ork så skulle jag vara glad.

Snälla glöm inte bort dig själv du ska orka länge!!

Tur att det finns människor som DU hur skulle vårat samhälle se ut annars....



Kramar Kristina

2008-10-02 @ 10:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0