Snabba turer här i livet!

Precis som jag skrev här om dan, så kan livet förändras från den ena sekunden till den andra!
I går kväll blev min sjuke man ännu sjukare.
Men han vill inte till läkare, lider av typ sjukhusskräck

Han har ju svår värk, utslitna leder, flera diskbråck mm...han kan ju knappast gå längre och jag får hjälpa till att klä på honom osv

Igår kväll när jag kom hem från dansträningen så var han blek, tystlåten och bara satt och tittade...inte likt honom
Han sa tom att det var nåt konstigt som hände i kroppen, men han kunde inte sätta fingret på vad

Men kaxig som han är åkte han till jobbet i morse....kom hem vid lunch och bad mig följa med honom till akuten!
Trodde inte mina öron kan jag säga.
Det var bara att ringa mamma för att avboka anhörigmötet på pappas boende och åka till sjukan.

45 min efter att vi kom in på akuten låg han i en säng på hjärtintensiven!!
Full övervakning och fullproppad med mediciner, både tabletter, sprutor och dropp

Och här satt jag för några timmar sen och bölade åt en lejonvideo på youtube

På fredag firar vi 23-årig förlovningsdag....undrar bara var?!

Peter, jag älskar dig!!


Kommentarer
Postat av: lotta

men vad tråkigt,hoppas verkligen att han snart blir bätter,du får hälsa honom från oss i bankekind att han skaa krya på sig.ring om du behöver nått.kram lotta

2008-09-23 @ 19:19:54
Postat av: Kristina med familj

2008-09-23 @ 20:20:49
Postat av: Kristina med familj

Vi håller tummarna att Peter är på benen snart och mår bättre. Våra tankar går till er denna kväll...

Många kramar ifrån Kristina och Björn

2008-09-23 @ 20:24:02
Postat av: I-L

Men hallå, vad händer? Var det en infarkt?

Hälsa honom från oss här hemeve och du vet vart vi finns om du känner att du vill.

Kram

2008-09-23 @ 21:33:20
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: Mariann

Oj, nu förstår jag vad du menar på mailet med familjeskäl. Tänker på er jättemycket och hör av dig om du behöver nå´t! KRAM! Mariann

2008-09-24 @ 07:16:06
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0