Snart!

Mycket att styra med innan jag kommer iväg....det ska handlas både till sonen, karl och son här hemma, mamma och pappa.

Det ska tvättas och strykas och PACKAS...vilket jag ska göra NUUUU!

Mycket packning blir det....sängkläder, tävlingskläder och vanliga kläder att ha däremellan

Ikväll var det körövning också. MYCKET fnitter och skratt blev det denna gång
Vi var några stycken som startade med pizza. Var så stressad och hungrig och vi pratade hela tiden så det var första gången i hela mitt liv som jag åt en hel pizza (förutom kanterna)

Idag fick jag kycklingfärs från Buzzador som jag tillagat olika former. Min familj+en vänfamilj och några kompisar till ungarna har provsmakat.
Godkänt blev det
Himla smidigt och såååå gott med kyckling. Och nu kan man även använda det som färs

Nä nu ska jag ladda tvätt/diskmaskin....packa som sagt och sen försöka sova....om det går

Imorron gäller det!!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vinn ett handgjort halsband!

Halsbandet kommer från Finasmycken.nu

Det är givetvis helt gratis att delta!



Mer information i detta inlägg:

http://egowar.blogg.se/2008/september/vinn-ett-halsband.html#comment





LYCKA TILL!

2008-09-11 @ 22:47:10
URL: http://egowar.blogg.se/
Postat av: lotta

de kommer att gå bra ,ha bara såå kul de bara går så ordnar det sig. ´lottan

2008-09-12 @ 09:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0