Som vanligt typ....

Tänk så fort man vänjer dig vid olika skeenden i livet....även om inte den vardagliga tryggheten har infunnit sig än, så vankar det på liksom. Bara att gilla läget

Jodå, vi firade med god mat igår....mmmm så gott det var. Men med tanke på att vissa inte mår bra så blev det mycket kvar, som blev till lunch idag. Japp, jaghar ätit både frukost och lunch idag
Fast då bidde det ingen middag....hahaha För mig alltså.

Idag har jag hunnit med både mamma ( som fortfarande skrattade åt allt roligt vi hade i lördags när hon var med på sjukan hos Peter, och sen fikade vi i kafeterian och på hemvägen stannade vi och åt på restaurnag) och pappa( som var deppad idag) , handla, åkt halva stan runt för att få tag på medicin som bara fanns på ett av stans apotek. Skjutsat och hämtat till skolor....ja och så fixat med lite tvätt och mat....

Och tror ni inte att jag lyckades klämma in ett danspass nu i kväll också
Men jag fick inte vara borta så länge fick jag order om, så jag åkte efter det första.
Det bidde lite cuban...oh la!! Himla läcker....en gammal goding tydligen, men jag är ju inte så gammal i dansvärlden så för mig var den brand new....HIDEAWAY CHA
Försökte vicka loss där lite i tangostepen men rumpan satt ordentligt fast i ryggen idag...såg nog mest stelopererad ut tror jag hihihi
Mycket fnitter och lite skratt hann vi med också

Funderar på allvar att ta ett par åksjukepiller nästa gång....är ju lite yr i vanliga fall, och det yrslar till så satan emellanåt så jag ligger som en tallrik kräm och försöker få världen att stanna efter ett par väggar...
Och när kroppen inte riktigt vill som jag vill, så ska jag försöka få till en spinalturn....ofta jag sitter kletad som ett frimärke i vägga dö
Eller står och håller om min nya kompis....en pelare!!!
Jazz it up ett par varv och sen "Tjenare kompis, läget?"


Nu har jag hunnit med IDOL också....än så länge har jag tre favoriter bland tjejerna.....Alice (den lilla tjejen med den spröda vackra rösten), Sepideh(jädrar vad impad jag blev av henne idag, om man blundade kunde man tro att det var en svart stor amerikanska som sjöng) och så Linda, denna rödhåriga skönsjungande tjej som sprudlar av sångglädje...vilken utstrålning och röst

Nu ska jag försöka hålla mig vaken så jag får se vem som åker ut idag....sen hoppa i lopplådan och pilla lite navelludd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0