Som vanligt....

Idag gick jag upp i normal tid!!!
Åt frukost i normal tid!!!!

Hämtade sonen och hjälpte honom att handla.
Nu ska jag snart iväg och handla till mamma(olika affärer) och lämna hem grejerna till henne
Ja, så allt är precis som vanligt här

Idag är en sån där dag när jag inte vet vad jag ska laga till middag igen.....ibland är det bara såååå tråkigt
Men ikväll blir det kul...då ska det ju dansas igen
Gillar atmosfären på Bjärby. Näst sista gången för i år.....kommer kännas tomt sen
Fast grejen är ju att man uppskattar det mera när man får längta lite

Uj vad ruggigt det är idag. Regn, blåst
Rått och fuktigt inomhus.
Alla i familjen får suga i sig astmasprej för fulla muggar
Luftfuktigheten är 76% här inne!!
Sängkläderna känns fuktiga när man kryper ner....brrrr
Men ikväll får jag ju upp värmen i alla fall hahahaha

Ha en bra dag/kväll alla vänner där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0