Stridsyxan nergrävd

Sonen ringde och bad om ursäkt och frågade om han får komma hem...han vil inte vara ensam med främmande människor i sin lägenhet.
Klart jag ska hämta honom....

Har hunnit med att städa ena toan, torkat köksgolv/hall
Ringt till "MIN" doktor och bokat en tid för mitt ben. Knölen vill inte gå ner den här gången
Klart att precis allt ska jävlas nu!!

Har provat allt....diklofenak, smörjt med voltarengel, heat lotion, lindat om hårt.....VILAT
Inget hjälper

Nåja...nu ska jag skjutsa iväg en son till jobbet och handla med den andra. Sen ska jag vila hela dan typ...tills det är dags för körövning.
Och den börjar med att fotas...i svart och rött inför kommande affischer om julkonsert.
Snacka om att vara ute i god tid!

Sen smiter jag tidigare ....för jag, tänk JAG, ska gå på bio med tre tonåringar
Kicka(dottern), en kompis till henne och så Challe(dansinstruktören)
Vi ska se Patrik 1,5.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0