Tor - Fre - Lör

I torsdags kväll var jag på bio och såg förhandsvisningen av "Patrik 1,5"
Jag tyckte det var en bra film även om den inte var lite rolig som jag trott att den skulle vara:)
Det var en romantisk komedi kan man väl säga.....mycket kärlek och lite sorgsen mellan skrattanfallen

Skildrar hur vardagslivet kan se ut i ett homoäktenskap...dvs likadnt som ett hetero!

Innan dess hade vi körövning som jag smet ifrån lite tidigare för att hinna till filmen....
Vi övade på det vi lärt oss förra veckan, gillar EN av låtarna mer än dom andra.

I fredags var jag hos en ny läkare med mitt ben. Hon hade aldrig varit med om nåt liknande.....skickade remiss till röntgen och djupkärlsundersökning...."Detta ska bli intressant att följa" sa hon.....hur ska man tolka det?!

Sen handlade jag med mamma....åkte till dansträning för tro det eller ej...DET BLIR TÄVLING
Tack vare snälla vänner som sponsrar så jag kommer iväg!

Idag blev jag väckt TIDIGT...typ 05.00 av sonen som behövde åka till akuten. Kunde inte andas och hade panik!
När jag kom hem tänkte jag vila, men då ringde telfonen....Mariann som ville träna mera hahaha
Men dagen liksom rullar på och jag behöver handla och laga lite mat....och VILA
Och så behövde svärmor få ett besök också, vilket är avklarat nu.

Lillemor vill att jag kommer till henne för hon tänker "slakta" en klänning i stl 36 för att försöka göra en 46:a hahaha
JAg har ett par tygbitar och en massa idéer ...får se om vi får ihop nån tävlingsdress.

Men jag har en jättefin rutig blus i alla fall!!!!!!!!! Som jag fick i går kväll av Mariann...TACK snälla vännen

Nu behövs det bara lite mera kläder.....och pengar*SUCK*
Min kropp fixar inte att sova i bilen en natt tyvärr.......men men Jag kommer iväg till Stockholm i alla fall

Imorron ska det tränas ...hårdträning som gäller. Det går inte bra....kommer av mig hela tiden.....blä!

Kommentarer
Postat av: Mariann

Varför skulle du sova i bilen? I morgon kan vi kolla vad jag har om du kan använda nå´t. "Dansfröken" här hemma var hård i sin kritik. Och bra. Varför har jag inte frågat tidigare???

2008-09-06 @ 19:04:21
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0