Total kollaps eller?

Vet inte vad som hände idag?!
Vaknade av telefonen.....12.50
Kände mig helt förstörd. Hela dan har ju gått!
Hämtade sonen och handlade lite på vägen....åt frukost kl 15.00
Nu känner jag mig bara frustrerad över att inte ha gjort nåt vettigt idag.
Fast ärligt talat har jag ingen lust med det heller hahaha

Men jag tror att jag hunnit ikapp på nåt sätt....har inte ältat helgen en enda gång
Iofs har jag ju inte varit vaken så länge
Men jag känner mig mera harmonisk idag än i går...och i förrgår

Fick en jättefin bild av Challe igår...som han tagit på mig när jag dansade "mellandansen"
Jäklar vad kaxig jag ser ut HAHAHAHAHA

Först idag känner jag mig väldigt glad över att jag kom så långt!
Det var nog som sagt besvikelsen över att känna att jag inte kunnat göra mitt bästa(av olika anledningar)som drog ner mig där ett tag

Men idag tittar jag på min ros, min plakett och min fina bild och kan känna mig stolt!
Och rörd! Lite gråtmild sådär....

Imorron ska vi dansa på Bjärby saloon igen. Och träffa alla goa människor

Kommentarer
Postat av: Mariann

Det behövde du tydligen! Jag skulle ha lust att dra med dig någon gång på en sk retreat. Inte ha någon mer än dig själv att tänka på. Vad säger du?

2008-09-17 @ 19:59:41
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com
Postat av: Mariann

Förresten har jag inte fått tag i Kerstin än så jag vet inte om jag kan ha hennes bil i morgon.

Har haft en UNDERBAR dag med människorna från Tanzania!!

2008-09-17 @ 20:00:52
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0