Tröttsamt

Nu är jag så där mentalt trött igen...jag som kände mig så pigg häromdan

Idag har jag hunnit med samtal med sköterska på HIA, möte med Kicka på skolan, Handling med mamma..och varit hos Peter i flera timmar.

Dom hade fått ner trycket under natten, men sen i morse hoppar det upp och ner hela tiden.
Det rusar i höjden rätt var det är trots att han är sängliggandes.
Ingen vet än vad som är fel. Han får massor av medicin och han är under full koll
Mer än han vill hahha
Ni som känner honom kan ju tänka er läget

Men han är blek och så trött...inte alls sig lik, så visst är det nåt som är ordentligt fel!
Han tom protesterar mindre idag hihihihi


Nu ska jag vila en stund på soffan, fixa nåt att äta till mig och barnen och sen åka upp igen
Han har ju lite ångest som sagt var över att befinna sig på sjukhusmark, så varje besöksminut är högt uppskattad

Jag har massor av saker jag skulle behöva reda ut gällande kör mm, men jag har bara ingen ork till det just nu.
Lägger ner det för tillfället helt enkelt
Hoppas att alla berörda förstår, och kan acceptera
Jag kommer igen, inom kort
Måste bara få i ordning lite på livet och min trötthet först

Näe, det blev inga positiva vibbar i dag heller här...sorry

Men TACK alla underbara människor för alla hälsningar. Det värmer enormt!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Förstår att du är trött inte konstigt alls. Måste läsa din blogg så fort jag kom hem ifrån jobbet om vad som har hänt under dagen. Jag förstår att Peter inte trivs på sjukhuset men i det här läget finns det inget valmöjlighet.

Jätte många varma kramar ifrån Kristina med familj

2008-09-24 @ 16:06:01
Postat av: Mariann

Nu måste du tänka på dig och din familj. Lägg ner allt annat. Är det nå´t praktiskt eller bara öron du behöver så hör av dig. På fredag är jag borta hela da´n och kan ha svårt att prata länge i mobil. Är på resa till Tom Tits med skolbarn. Ni vet att jag finns. KRAMAR till er alla! Mariann

2008-09-24 @ 19:44:40
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0