Tv men inget Stockholm?

Jo nu är det så att vi gått och blivit med tv igen.
Ibörjan saknade jag den som attan, men man vänjer sig så fort!
Bara tittat när jag absolut inte vill missa nånting eller velat se en film...men man blir ju som närsynta bofinken Knut av att titta på en minitv

Grejen är bara det att med vår ekonomi så var det tv eller Stockholmsresa ....gissa om jag blev nerröstad!!!

Så var det med den saken.....


Nu har jag bakat äpplekakor av de sista äpplena jag fick av Mariann....och chokladmuffins(kladd) blev det av bara farten...så nu ska jag sitta här och tröstäta

Tills ikväll när jag ska gå på dansträningen
Även om det blir mest titta så är jag närvarande i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0