Väntan....

Idag skiner solen
Om jag tänker efter riktigt noga så har den nog gjort det både igår och i förrgår...men då såg jag den inte

Har sovit ganska gott inatt. Blev väckt av svärmor som ringde....typiskt, när jag inte behövde gå upp i morse

Båda hemmaboende barnen är lediga från skolan idag, men dom vaknade också av telefonen(kors i taket)
Så det blev gemensam frulle. Sen intog den ena datorn och den andra tv:n

Jag började febrilt hacka kål, bryna och förvälla. För idag ska det vankas kålpudding här.
Nu får det bli lite ordning på middagsmaten!! Tacka vet jag husmanskost

Sen gick jag till soptunnan, tog en sväng till brevlådan.....och så blev jag sittandes på trappan i solskenet med en kisse på varje sida.
Tog fram deras kam och gick igenom pälsen.
Tror vi njöt lika mycket alla tre

Det känns som jag hunnit ifatt mig själv nu....lagt allt åt sidan som upptagit mina tankar den senaste tiden.
Bara tar det som det kommer liksom....Och just nu ska jag inte bry mig om nåt annat har jag bestämt!

Ska åka förbi pappa en sväng...dags för fruktpåfyllning
Men först ska jag till sjukhuset.

Bara väntar och väntar....på någon typ av besked.....inget är som väntans tider sägs det...
Tror åtminstone Jeanette håller med om det hahaha

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jo, jag håller med... Hatar väntan... =)

2008-09-26 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0