Vart kom den ifrån?

Energin....undrar just var den kom ifrån.
För idag har jag hunnit med mycket känns det som.
Förutom alla skjutsningar och hämtningar så har jag packat ihop alla sommarkläder.
Nu har jag definitvit gett upp hoppet om att ta på nån tunn sommarkjol mera det här året

Tvättat och vikt lite tvätt.
Varit hos pappa och fixat. Satt upp nya gardiner. Köpt nya växter samt lite pynt iform av påfåglar i tunnmetall som står i fönstret bland växterna.
Ljusstakar både här och där....med väldoftande vaniljljus i , som jag tände.
Nya dukar både på bord, bänk och i fönstret.

Pappa låg i sängen och plirade med ögonen och tyckte det blev väldigt fint.
Mest nöjd var han med gardinerna och "luktagottljusen"

Sen tog jag upp honom ur sängen och klippte hans hår.
Efter det fikade vi, hade tagit med lite smaskiga kakor
Trött men nöjd och glad ville han sen isäng med Aftonbladet som sällskap

Hämtade dottern som ville till IKANO för att köpa nya byxor. Hon hittade ett par jättesnygga jeans...med 25% rabatt!! Hon har alltid tur.

Nu kokar jag potatis, kolja med persiljesås mmmm det doftar så gott av kryddpeppar och lagerblad.

Och SNART blir det till att dra på sig dom svettiga, illaluktande dancing shoes igen
Ska försöka skärpa till mig idag så jag kan få in åtminstone halva danserna iskallen....och få dom att stanna där!!
Det är största problemet!
Hur sjutton bär ni er åt, alla ni som kan minst 100 danser!! Var lagrar ni allt detta?
JAg behöver helt klart en större hårddisk...eller åtminstone mera minne!

Kommentarer
Postat av: I-L

Har du energi till övers tar jag hjärna över lite för min energi håller på att ta slut...Kram

2008-09-22 @ 18:10:14
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: I-L

Stavfelen var det inga fel på men jag menade faktiskt gärna...Hihihi

2008-09-22 @ 18:11:42
Postat av: lotta

de va en hel dag som heter duga nu kan du ta det lugnt med gott samvete,en annan får nog ta tag i höst röjet i morron (kanske),funderar på att kolla svampskogen i morron,hi hi



ha de gött o slit inte ihjäl dig.



lottan pottan

2008-09-22 @ 21:30:11
Postat av: Mariann

Undrar vad som fastnade i kväll?

2008-09-22 @ 22:23:26
URL: http://www.mariannlostinline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0