Dag 3

Ja nu är det tredje dan i rad som jag varit helt utan mediciner!!
Hade inga detoxplåster inatt som sagt....men jag funderar på att ha det natten som kommer.

Visst har jag lite värk....det vore ju konstigt om all den försvann...själva sjukdomen finns ju kvar liksom.
Och den går ju i skov....kanske jag bara har en bra period just nu

Men det har varit så ytterst lite ett par dagar....nästan helt smärtfri kan man väl säga...och så ont som jag haft ett bra tag nu så räknar jag detta som smärtfri

Huvudvärk har jag dock haft idag...och har fortfarande....men jag vill inte ens ta panodil....

Får väl se tills i morron, för jag vill inte äventyra något inför Påskdansen på Bjärby
Då blir det piller igen om det känns jobbigt

Knölen på benet känns dock och den lär väl inte bli bättre efter i morron haha

Det ska bli såååå roligt!!
Åhhhh vad jag längtar till i morron kväll.....först förfest på Bjärby och sen hoppa på kvasten till Blåkulla

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hallå faster! Undrar lite om ni kommer på dopet eller inte? För vi har inte fått något svar ifrån er! Vill bara kolla så det inte blir några missförstånd. Har även bjudit farmor och hon skulle komma om hon orkar.



Kramis /Jeanette

2009-04-08 @ 21:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0