Dagen som försvann....

Ja var den här fredagen tagit vägen kan man undra

Efter att karln åkt till jobbet skjutsade jag Kicka till Domkyrkan där hon skulle hjälpa Mariann med ansiktsmålning på barn.
Var ju tuvngen att hälsa....och Mariann hade med fotoalbum och visade kort på henne som liten...och hennes mamma som ung
Jättekul! Och oj vad dotter C är lik sin mamma!!!!

Jag hämtade min mamma och så handlade vi.
Lämnade hem henne....hämtade sonen till ett läkarbesök och så behövde han handla.

Hämtade upp Kicka på stan och nu fixar jag hemgjord kebab som blir kvällens middag,

Blir en slappkväll....kolla linedance på tv
På Talang 20.00

Sova skapligt...i morron väntar en tuff utmaning

Kommentarer
Postat av: I-L

För kännedom: Jag lämnade pengarna till Janet som skulle leverera dom till din mamma i dag. Ville inte ringa på i går kväll när det var nersläck i köket... Kram

2009-04-24 @ 20:00:55
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0