Den som spar han har....

....inget särksilt roligt kvar....som jag och min disk från igår

Så är det , har man slöat till en dag så har man dubbelt upp sen. Att man aldrig blir så stor att man lär sig! HAhaha

Nävars....behövde nog dom här dagarna för att ladda batterierna lite....

I morse var det att ta hand om disken när karln åkt till jobbet.
Efter det lite tvätt....
Ganska så snart gav jag mig iväg till pappa. Klippte hans hår, rakade honom.....pratade, åt banan och drack festis(han åt vanlig banan vilket jag inte gillar så jag åt chokladbanan istället haha....men han fick också det alltså)

När pappa var så trött att han höll på att ramla ur rullstolen fick jag hjälp av personalen att lägga honom, gav honom en tidning jag hade med....han var så nöjd så....Kändes så skönt.

Jag åkte direkt hem till mamma. Hjälpte henne stryka en gardin....fylla i lite papper till kommunen angående hennes serviceboende och hemhjälpen mm
Pratade om ditt och datt....lämnade henne med vit saltgurka som hon längtat efter...och en form med kycklingfilé, råstekt potatis och roséppparsås.
Och en helgskinka som hon vill ha till Påsk.....som hon sen säkert kommer ha kvar av till midsommar

Jaha...när jag kom hem fixade jag lite lunch till sambon som kom hem....chattade lite med Gramisse och Nillutt.....sen gick jag ut och fixade lite med vissna växter som stått kvar i sina krukor under vintern.
Fick så förbaskat ont i ryggen efter en stund så jag satte mig på trappen och vilade. Skönt i solskenet

Skjutsade iväg sonen till träningen....börjat med middagen....
Ja det var den här dagen det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0