Ett liv utan dans?

Ja ikväll har jag hoppat över dansen!!!!
Kan knappast tro det själv
Men ibland måste man ha ett liv utanför dansen också....träffa människor som inte vill komma till danslokalen.
Iofs är ju två av dom dansare...till och från

Pernilla ska bli konsult för Partylite och hade sin första visning idag.
Klart man måste ställa upp för en kompis då !

Blev en riktigt trevlig kväll....hann prata om lite allt möjligt dessutom.Länge sen vi träffades så...
Både stor och lillgrammis

Och mini hihihihi Jag killade lilla Moa under fötterna så hon somnade i soffan

När jag var på väg hem fick jag telefonsamtal från Monica och Challe....misstänker att dom trots allt saknade mig lite ikväll hahahaha Eller?
Måste erkänna att mina tankar till och från var hos er ialla fall
Saknade er i går också!!!

Och Mariann....

Men nästa vecka är jag på plats i dansskor och hoppas få lära mig en riktig goding

Nu ska jag samla ihop alla telefoner och lägga brevid sängen.....ifall att....
Hoppas på en lugn natt

Imorron blir en otroligt lugn dag....vet inte riktigt vad jag ska göra med alla timmar faktiskt
Inget vettigt i alla fall....om jag känner mig själv rätt

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Emil

Meeeen, du glömnde bort mimg. Jag var ju där...

Jag dansade massor... Lärde mig 4 danser, men mins 3... :P

2009-04-17 @ 17:55:16
URL: http://metrobloggen.se/suikoden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0