Grått och tyst....

Mulet och grått ute...kall vind....ingen långpromenad idag....
Tyst som attan överallt....även här inne

Hittade en billig helgskinka som nyss är uttagen ur ugnen....räcker till pålägg hela veckan

Ska skura badrummet och ta en dusch....

Åka till bibblan....

Funderar på om jag ska ge mig iväg på extradansen ikväll....ländryggen och bäckenet känns som en stel värkande kocka....benknölen har gjort ont bara av att vara stilla...

Hmmm ska se om jag kan få reda på vad det blir för utlärning
Om det blir något långt och ansträngande tror jag att jag sparar både på pengar och kropp ....men kanske i morron?!
Tisdagarna brukar jag ju tyckte mera om....av någon konstig anledning

Men jag saknar folket....missade även pysseldagen ju

Nähä...det är väl bara att lyfta sin feta röv och sätta lite fart.....suck

Glöm inte....
www.renstad.nu
Rösta på Anna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0