Hemligheter...

...är inte roliga om man behåller dom för sig själv alltför länge.
Om det inte är sånt man inte FÅR berätta alltså...men om man själv valt att ha en hemlis
Har varit lite mycket ett tag....hihihihi....men nu har jag bara EN hemlis, en sån jag inte kan/får berätta.
Ok, en halv då....den är inte fullt officiell än

Trött är jag idag....tror att all spänning efter helgen och all energi som gick åt på konserterna tagit ut sin rätt
När man väl slappnar av känner man hur trött man är

Dagen idag har varit lugn....
Ett läkarbesök med dottern bara

Ska bli spännande att se vad kvällen har att bjuda på!

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Jösses amalia här händer det grejjer!!



Har förökt läsa ifatt och det var inte lite det;) Men vad är det som händer med ungarna,hot till livet? Herre jösses det är ju inte klokt, jag ryser i hela kroppen!



Sen måste jag ju säga att bilden på dig som "påskkärring" är bland det sötaste? Jag sett, hahahahahahahahaha!!!!!

Massor av pussar och kramar!

2009-04-14 @ 16:51:42
URL: http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0