Inte mycket som händer...

Lugn dag efter orolig natt...ja alltså magen var orolig efter all pannacotta
Päronen var jättegod! Center var supergod! Men godast var Kickas "Hemliga"pannacotta....ojojojoj blir alldeses salig bara jag tänker på den

Förmiddagen hände inte mycket förutom att jag var med dottern på läkarebesök.
Sen kom karln på lunch...då åkte vi iväg till IKANO för på apoteket där fanns medicin vi skulle hämta som inte fanns på nåt annat apotek i stan!

Stötte på syrran och hennes halvblinda dotter....

Skjutsade iväg Kicka till träning...och så skulle jag åka till mamma....men blev plötsligt så yr så jag åkte direkt hem och vilade en stund.
Säkert blodsockernivån som sjönk hihihi

Ska snart peta in lite i foderluckan och räknar kallt med att ha en lugn kväll på soffan med en bok....så nu vet ni det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0