Jag har glömt....

Kom på förut....att jag glömt....att jag träffat kändisar
Hahahaha

Mitt på Tyska torget i Norrköping....precis utanför kyrkan vi hade gospelkonserterna i....där var det tv inspelning av "Ystad-Haparanda"
Gert Fylking och Robert Aschbergs insamling till prostatacancerfonden.
Magnus Samuelsson med fru och barn var där också....och Aschbergs hund

Jag hade en inbjudan att vara med på tv inspelningen HAHAHAHAHAHA
Men det skulle vara samtidigt som vi skulle joddla lite så....man får prioritera här i världen
Sen visade det sig alltså att dom flyttat inspelningstiden så det var liksom färdigt när vi kom till Norrköping.
Attans då....vi kunde ju varit ett gäng tokiga kärringar från Linköping som kunde hojtat omkring lite och hjälpt till med insamlingen....

Tycker det är ett bra intiativ med insamlingen....med alla liknande faktiskt. Behjärtansvärt är vad det är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0