Kura skymning

Mysigt uttryck tycker jag
Ska jag strax göra.....

Idag har jag inte gjort många knop kan jag tala om....dagen har liksom bara gått av sig själv!
Ombesiktning av bilen - IGEN....denna gång gick eländet igenom. Tack gode Gud för det....eller Trollet

Följa med stora sonen till tandläkaren....

Läst ut boken jag började på igår....började på en ny direkt

Jag har inte ens plockat i och ur diskmaskinen idag hahahaha Fi faen vad slött....men jag har bara inte hittat nån lust till det.
Ingen annan gör det ju heller så jag har det kvar i morron....och alla kommer överleva, jag lovar!

Drog med sopborsten över köks och hallgolv...såg att det behöver svabbas....finns nog en dag till det också, men idag var inte den dan!

Klappat lite på kissarna.....rofyllt så alldeles

Pratat en lång stund med mamma...

Ätit kycklingsallad och melon.....och ugnsvarm baugette....fetaost i salladen också....GOTT

Nu ska jag fortsätta med boken ....lägga mig hos katten i soffan så hon inte känner sig ensam och övergiven

Så enkelt livet kan va emellanåt!
Och från den ena dan till den andra så kan det vända till rena misären....tur vi inte vet något om morrondan!

Kommentarer
Postat av: Mickaela

hahaha här hade vi panik! vad för danstävling?

2009-04-03 @ 12:37:12
URL: http://mickau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0