Laddar för Blåkulla!

Halvsitter här vid datorn....med röva full av stickor efter provflygningen.
Den gamla kvasten är inget att ha!!
Får ta den med kort skaft...nackdelen är att det inte finns så mycket att gränsla...den kommer nog försvinna under kjolen [blush_shy]

Har nu förberett med att doppa katten i självlysande neonfärg, polera kvasten med glitter, sätta lysdioder på hucklet....Gittzyh satsar på glamour i år ;)

Så får ju dom andra kärringarna nåt att skratta åt också....

Kaffepannan får inte plats på kvasten....tar med en liten termos med vatten och en påse cappucinopulver.
Och det där med att tigga mynt i kaffepannan är bara krångligt....jag tar bara emot sedlar i år.
Dom kan man lätt rulla ihop och stoppa i strumpan.
För säkerhets skull tar jag med en kortläsare också....jag menar, hur många går omkring med kontanter på sig i dessa dagar?! Va?!!

Är så in i hela hin laddad så jag lovar, efter detta året kommer aldrig Blåkulla vara sig likt igen :P
Har en och annan överraskning åt Fan själv också....ojojoj
Han kommer nog efter i kväll önska att han aldrig blivit född...eller åtminstone aldrig bjudit in oss kärringar på party [lol]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0