Laid back...

....idag hålller jag lite lägre profil hihihi

Laid back`n low key, det är gårdagens dans det ...mysig sak
En typisk Grammisdans....synd bruttan att du alltid missar dom bästa!!
Igår var alla hästarna hemma så den gick in i skallen på en pisskvart. Skönt med såna dagar ibland också

Jisses vad jag gillar tisdagsgänget!
Alltså jag gillar måndagsgänget också, men det är nåt magiskt över tisdagarna. Vet inte vad det är.
Jag har lättare för att dansa....känner mig mycket gladare när jag åker hem
Igår var inget undantag.....
Jag hade minst lika ont som i måndags och var naturligtvis tvungen att vila och hoppa över vissa danser helt, och bara ta en lite sväng på några ....men ändå
Det blev t om dans på övertid
Och lite trevligt eftersnack....kom hem nästan en timme senare än vanligt....och möttes av en underbara doft...igen
Dottern hade bakat
Så det blev lite provsmak på kaka...och så tog jag ett äpple för att jämna ut hahaha

Hade även fått in första beställningen till kvällens ljusparty. Tack Krister!

Ja som sagt, ikväll är det ljusparty och det ska bli kul att få träffa ett härligt gäng

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0