Make my day!

Låter lite kaxigt va?

Lugn, lugn...ingen fara
Det är bara namnet på dansen vi fick lära oss i går kväll

Kul grej...fast jag liksom tappade några steg...heeeela tiden....fixade nog ihop några egna till slut tror jag hahaha Kanske rentav uppfann några som inte finns egentligen

Men kroppeländet ger ju upp efter bara en kort stund
Men jag hann med både Good to be us och Islands in the stream innan jag var tvungen att sätta mig.
Sen blev det några halva....typ Are we Human och Heart.....River of dreams och Wawe on wave...men där hängde jag nog i hela tror jag....av ren envishet

Men satan så ont jag hade igår kväll och inatt...

Idag känner jag även av min njure

Ska lägga mig och läsa lite i min bok och vila på eftermiddan....så jag orkar dansa lite ikväll igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0